Min Laptop

Jo, visst är det nåt knas me mitt trådlösa nätverk på min laptop. Har äntligen tagit tag i att kolla om laptopen funkar med en nätverkssladd och det gör den ju!

Igår slappade jag på Rudan med Sonia. För ovanlighetens skull så var hon barnledig och hade semester från sitt jobb. Har aldrig hänt sen Aaron föddes för 17mån sen. Man får passa på att umgås med henne då för snart kommer barn nr 2. Fast det hade varit lika mysigt att ha med Aaron till Rudan faktiskt. Så vi får göra om detta med Aaron tycker jag :)





I fredags var det visst midsommarafton. Det var inget folk på restaurangen så jag jobbade inte. Hade bestämt att umgås med Hannah iaf som kom till restaurangen. Vi käkade och drog sen till Snaps uteservering! Kristian.E kom förbi en stund oxå men han hamnade i tjafs med bordet bredvid typ..  Var iaf ute till 2 och tog sen taxi hem då hundarna krånglade hemma. Taxi på midsommarafton blev ingen billig historia. Never again. I lördags jobbade jag bara och drog sen hem. Skulle ha träffat Dario men det vart bara sent och rörigt pga hundarna.

 
På restaurangens uteservering

Min älskade Sara glassar runt i L.A nu. Mysigt ju :)

Fan vad seg värmen gör mig. Helt omöjligt att att gå långpromenad med hundarna. Finns bara ett sätt att göra det på. Duscha ner de och gå. Samt att jag blötar ner mitt hår oxå.

Så får det bli. Kaffe först.

Bloggen kommer att uppdateras regelbundet och med fler bilder framöver nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0