Annons, Nella firas ikväll och jag vill ha en Iphone!

Har lagt ut en annons på Molle nu. Eller den har inte blivit godkänd än. Han känns lugn och trygg. Väldigt lekfull bara som han ska vara. Tror att han kissade inne hos Annelie i lördags för att han fick träffa en annan hund. Han är inte van vid andra hundar. Han gjorde likadant här hemma när han först träffade Cita.

Ikväll ska Nella firas!!! 30år fyller hon? Vilket skämt. Hon kommer aldrig att vara 30 i mina ögon...

Oj, har helt missat samtal och sms på mobilen ser jag nu...

Iaf, jag måste ha en Iphone. Jag skaffade sony ericsson pga kameran. Jag ville ha en kameramobil. Men kameramobilen i den sög hårt faktiskt!! Så jag skaffade mig en vanlig kamera ju. Så nu behöver jag inte kameramobil. Jag vill ha en Iphone!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0