Svullen mage

Har haft problem med det ett tag nu. Jag vet att min mage inte är tjock. Numera är den så spänd och svullen. Försökte läsa om det på nätet men shit vad mycket man måste tänka på för att inte ha svullen mage. Jag pallar inte ta reda på orsaken. Skulle inte hinna göra nåt annat då.

Igår var jag hos en bekant (Viktor) i Handen, tog en öl och cigg på balkongen och tänkte på att Madde bor där i krokarna oxå. Några sekunder senare så ser jag henne snett över gården, komma ut på sin balkong med sin kompis och sitta och pimpla vin, ha ha! Vad snopet! Man kunde föra en konversation där från balkong till balkong! Tanken var att gå förbi henne en sväng men kl blev så mycket och jag var tvungen att dra hem o rasta hundarna. Var hemma till tolv nästan. Sprang ut med hundarna och rakt på Jonas faktiskt. Han var på väg hem från LillJonas. Så han gick med mig o hundarna lite. Har saknat honom faktiskt.

Nu ska jag fixa mig. Ska jobba ikväll. Måste ha cigg oxå.

Kommentarer
Postat av: Madde.

pimpla oh yes !

2010-07-02 @ 16:45:04
URL: http://madeleinemeurk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0