Om du hatar mig

så ställ dig i kö. Har haft ett par hektiska dagar me mycket krångel o skit kring mig. Men jag har börjat landa nu. Tack Sara för en mysig kväll på söder igår. Skönt att du är hemma igen. Min mobil gick i graven under ett agressions-utbrott så jag har knappt några nr kvar heller. Har inget vettig mobil heller så den vill jag inte ens använda. Mens fick jag oxå mitt i allt. Men jag och hundarna har det bra i min lägenhet nu. Har inte jobbat på 8dagar heller. Kanske lika bra då jag har varit förkyld och hostat. Hade ingen internet heller på ett par dagar förrän nu.

Den här bloggen går i graven. Skriv på facebook om ni vill ha den nya adressen. Ja, när jag väl orkar skapa en ny till att börja med märker vi väl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0