Min vecka i Stenungsund

Jag kom hit i förrgår. Igår träffade vi ägarna till huset och mäklaren och så blev jag uppringd från ett av jobben jag sökt. Jag har en jobbintervju på fredag redan. Jag angav i min ansökan att jag faktiskt har en månads uppsägningstid så det vet de om. Men det bästa är väl att söka nytt medan man fortfarande har ett jobb. På fredag ska vi till banken oxå. Handpenningen måste betalas nu och det står banken för oxå. Imorrn får vi hem kontraktet och på måndag är allt klart. Jag har mest umgåtts med Christoffers mamma här eftersom Christtofer inte är hemma mellan kl 13-24. Idag drog han tidigare eftersom han själv hade en arbetsintervju för fast jobb. Han har ju jobb till slutet av Augusti bara. Jag antar att vi har haft tur att vi fått lån med tanke på att han inte har fast jobb och att jag har fast jobb i sthlm men köper hus utanför gbg. Och alla medgångarna vi har haft är ju bara för bra. igår var jag och hans mamma iväg och köpte ett marmorbord vi sett på blocket oxå medan han va på jobbet :D På fredag skjutsar hon mig till min arbetsintervju oxå :) Vi kommer bra överens iaf, jag och hans mamma, Ilona. igår va jag ute och promenerade ca 1tim, 20 min me Ilona och hans syster Jennifer. Trevligt :) Och 3 hundar oxå. Till helgen ska vi försöka åka till Skara och se Citas mamma och syster på utsällning. Ska även träffa min bästa killkompis Allen som finns i Orust nu på praktik. Allt flyter på och de är bara medgångar i allt hittills. Visst ska det här föreställa min semester men jag e helt värdelös på att koppla av. Jag storstädade Christoffers rum idag oxå. men men.... jag ska försöka kolla på tv nu som lite avkoppling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0